Повернення та обмін товару
НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Дорогі покупці, ми дбаємо про те, щоб Ви залишилися максимально задоволені своєю покупкою в інтернет-бутіку ювелірних виробів Style Avenue.
І навіть незважаючи на те, що згідно із законодавством України, ювелірні вироби поверненню та обміну не підлягають *, придбані у нас товари,
Ви зможете обміняти або повернути на протязі 14 днів після здійснення покупки.
* Згідно з п. 9 ст. 1 «Правил роздрібної торгівлі ювелірними та іншими виробами з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння», затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.1999 р № 460 зі змінами, внесеними
згідно з постановами КМ № 250 від 16.03 .2001 р, № 450 від 06.05.2001 р, № 1178 від 17.08.2002 р, № 2079 від 30.12.2003 р.

У разі необхідності повернення чи обміну покупець повинен самостійно:

  • переконатися в тому, що прикраса збережена у товарному вигляді з бiркою та пломбою
  • зв'язатися з продавцем у розділі КОНТАКТИ будь-яким зазначеним там способом не пізніше 14 календарних днів з моменту отримання доставки та описати причини повернення та/або побажання щодо обміну
  • незалежно від каналу зв'язку - вказати своє місто, ПІБ та контактний телефон

При ПОВЕРНЕННІ покупець здійснює такі дії:

  • відправляє за свій рахунок товар в упаковці, що забезпечує збереження товару (упаковку забезпечує відправник аналогічно до тієї, в якій товар був доставлений)
  • повідомляє продавця про відправку, надіславши фото товарно-транспортної накладної Нової пошти та фото чека, що підтверджує покупку
  • чекає від продавця повідомлення про доставку виробу, про його збереження, про наявність його бірки та цілісність пломби
  • повідомляє продавця відразу після отримання коштів відповідно до обговорених умов

При ОБМІНІ товару неналежної якості буде надано відповідь про умови/терміни обміну прикрас.

Повернення та обмін товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Для здійснення обміну чи повернення товарів неналежної якості протягом
гарантійного терміну покупець зобов'язаний:

  • переконатися в тому, що прикраса не зазнавала переробок або будь-яких інших неузгоджених з продавцем ремонтних робіт, а використання відповідало всім правилам з ПАМ'ЯТКИ ПОКУПЦЮ
  • зв'язатися з продавцем у розділі КОНТАКТИ будь-яким зазначеним там способом та описати причини повернення та/або побажання щодо обміну або гарантійного ремонту, а саме: фото товару неналежної якості із зазначенням дефектів (на фото повинен проглядатися дефект) та їх словесний опис.
  • незалежно від каналу зв'язку - вказати своє місто, ПІБ та контактний телефон
  • за умови здійснення покупки в магазині офлайн, можна все це зробити особисто, звернувшись до точки продажу.

Термін розгляду заявки на повернення/обмін, спрямованої в соціальну мережу чи месенджери – 7 робочих днів.
Продавець може запросити додаткові фото-відео матеріали для попереднього уточнення браку дистанційно.

При ПОВЕРНЕННІ товару неналежної якості покупець здійснює такі дії:

  • відправляє за рахунок продавця товар в упаковці, що забезпечує збереження товару (упаковку забезпечує відправник аналогічно до тієї, в якій товар був доставлений)
  • повідомляє продавця про відправку, надіславши фото товарно-транспортної накладної Нової пошти та фото чека, що підтверджує покупку
  • чекає від продавця повідомлення про доставку виробу, про його збереження
  • після отримання товару, щодо якого покупцем заявлено претензію, продавець може провести технологічне дослідження
  • на підставі результатів технологічного дослідження продавець приймає рішення про задоволення заявленої претензії або її відхилення, про що повідомляє покупцю із зазначенням причин; у разі відхилення претензії покупець має право самостійно отримати товар, щодо якого заявлено та відхилено таку претензію, за адресами наших бутиків або на зручне для покупця відділення Нової пошти.
  • претензії розглядаються продавцем за умови надання вичерпної інформації, фото чека та придбаного товару протягом 14 робочих днів із дати отримання товару.
  • повернення коштів у разі визнання претензії продавцем відбувається не пізніше 14 робочих днів після закінчення зазначеного терміну розгляду претензії.

При ОБМІНІ товару неналежної якості буде надано відповідь про можливість та умови/терміни обміну прикрас.

При РЕМОНТІ товару неналежної якості буде надано відповідь про можливість та умови/терміни ремонту